Neden Programımız
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, Türkiye'de ve dünyada önemi giderek
artan bir alandır. Günümüz iş ortamında birçok alanda bilgi ve beceriye sahip
çalışanlar aranmaktadır. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı eğitimi,
kurumların ihtiyaç duyduğu bilgi ve becerilere sahip nitelikli profesyoneller
yetiştirmenin yanı sıra profesyonel sekreterlik ve yönetici asistanlığı
mesleğinin klasik sekreterlik anlayışının dışında yeni boyutlar kazanarak
gelişmesinde de önemli rol oynamaktadır.
Bölümün amacı, yeniliklere ve gelişmelere açık, ofis ve yönetici
iletişimini etkin kılan, yazışmaları yapan, toplantıları organize eden, ofis
teknolojilerini etkin kullanan ve ofisi yöneten kişiler yetiştirmektir. Kamu
kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde hızla değişen ve gelişen iş
dünyasının ihtiyaçlarını karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış,
yönetim fonksiyonlarına göre büro hizmetlerini yürüten, yöneticilerin çalışmalarını
etkin bir şekilde destekleyen yönetici asistanları yetiştirmeyi amaçlar.
yönetir ve yönetimde verimliliğe katkıda bulunur. Bölümün amacı, iş dünyasının
yönetim ve teknolojik gelişme hızına destek olacak büro yöneticileri ve
yönetici asistanları yetiştirmektir.